نمایه نویسندگان

آ

  • آتش افروز، عسگر تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • آزادی، شهدخت بررسی نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]

ا

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
  • احدی، حسن اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
  • احدی، حسن تاثیر برنامه‎های آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
  • ارشدی، نسرین اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • اسکندری، حسین آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
  • اصلانخانی، محمد علی اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
  • افراسیابی، زری بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • افشاری، رامین اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
  • امیرتاش، علی محمد اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
  • امیریان زاده، مژگان نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
  • انتظاری، فرنوش مدل علی هوش ‌هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری ‌سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]
  • ایرانبان، سیدجواد مدل علی هوش ‌هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری ‌سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]

ب

  • بابایی، علی تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • برزگر، مجید اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
  • بشارت، محمدعلی نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
  • بشلیده، کیومرث بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • بلیاد، محمدرضا بررسی نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
  • بهامین، معصومه رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
  • بهروزی، ناصر تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • بهزادی پور، ساره اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشه‌ای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
  • بهمنی، پارسا اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
  • بیتا، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]

پ

  • پارسامنش، فریبا اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
  • پرویززاده، عاطفه ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]

ت

  • تقی پور، آذین بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]

ث

  • ثابت، عباس ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]

ج

  • جاویدی، حجت اله اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
  • جلالی، ایران تاثیر برنامه‎های آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
  • جلوداری، آرش بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]

ح

  • حسنوند، فضل الله ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیبا‌شناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
  • حسین زئی، عنایت اله ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
  • حسینی، سید ابراهیم اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشه‌ای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
  • حسینی، سید ابراهیم اثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]
  • حسینی، سیده اسماء نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
  • حسینی، سیده مریم ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
  • حکمی، محمد اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]

خ

  • خرد، معصومه بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • خلعتبری، جواد ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • خلیلی خضر آبادی، مهدیه نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]

د

  • داورپناه، ابو سعید مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 125-158]
  • درویش ملا، مهدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکل‌ساز از هرزه‌نگاری (اعتیاد به هرزه‌نگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
  • دهقان منشادی، ماریه بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]

ر

  • رازقی، سعید ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
  • رجبی، سوران رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
  • رجبی، غلامرضا بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
  • رحیمی، علی مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
  • رسول اف، حسین اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشه‌ای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
  • رشید، خسرو ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیبا‌شناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
  • رضا زاده، سید محمد رضا نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
  • رضایی، اذر میدخت مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]

ز

  • زارعی، اقبال بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]

س

  • سادات حسنی عطار، شیرین بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
  • سامانی، سیامک ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
  • سپاه منصور، مژگان نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
  • سروقد، سیروس مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
  • سهامی، سوسن ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
  • سهرابی، نادره مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]

ش

  • شاکرمی، مریم تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
  • شمسی، فاطمه نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
  • شیخ، سعیده نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
  • شیخ الاسلامی، راضیه تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

ص

  • صادقی، مسعود تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
  • صادقی مهر، رضا بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • صرامی، غلامرضا ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
  • صفی خانی قلی زاده، سیما اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • صمیمی، زبیر بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]

ط

  • طاهری، ژیلا تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
  • طهماسبی، مریم ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]

ع

  • عابدی، فخرالسادات نقش واسطه‌گری خود ‌تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
  • عبدللهی، محمد حسین ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
  • عبدی، رضا نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیش‌بینی نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
  • عرب، منصور بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
  • عسگری، مهین بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
  • علیمرادی، خدیجه رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]

ف

  • فاتحی، امیرعباس نقش واسطه‌گری خود ‌تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
  • فتحی، یوسف ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • فریدونی، صمد اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
  • فولادچنگ، محبوبه نقش واسطه‌گری خود ‌تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]

ق

  • قاسمی نژاددهکردی، آتوسا اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجی‌گری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
  • قدم پور، عزت الله تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]

ک

  • کاظمی شاهاندشتی، سیده صدف اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • کدیور، پروین ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
  • کراسکیان، آدیس اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
  • کهندانی، مهدیه ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
  • کورش نیا، مریم رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
  • کیامنش، علیرضا تاثیر برنامه‎های آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]

گ

  • گاطع زاده، عبدالامیر آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]

م

  • ماردپور، علیرضا اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • محمدی، نوراله ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
  • محمدی نودهی، سمانه ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • محمودی، آرمین نیمرخ روانشناختی مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 116-130]
  • محمودی، آرمین اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
  • مد احی، محمد ابراهیم ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • مرادی، نزهت الزمان رابطه‌ی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایز‌یافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
  • مرعشی، سید علی بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • مروتی، ذکراله ویژگی‌های روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامی‌در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
  • مسیبی، نسترن اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
  • مشهدی، علی بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
  • مظفری، محمد ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
  • مکتبی، غلامحسین تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
  • مهریار، امیر هوشنگ اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
  • میرمهدی، سید رضا اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]

ن

  • نادری نوبندگانی، زهرا بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
  • ناهیدپور، فرزانه بررسی نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
  • نظیری، قاسم بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
  • نعامی، عبدالزهرا اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • نعامی، عبدالزهرا بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • نیسی، عبدالکاظم اثر تعارض کار-خانواده و غنی‌سازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
  • نیکپور، روشنک ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
  • نیک منش، زهرا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکل‌ساز از هرزه‌نگاری (اعتیاد به هرزه‌نگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]

ه

  • هاشمی، سید اسماعیل بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
  • هاشمی، علیرضا ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
  • هنرپروران، نازنین اثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]

ی