فصلنامه علمی - پژوهشی روشها و مدلهای روانشناختی (JPMM) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1397)
شماره 34
شماره 33
شماره 32
شماره 31
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
دوره و شماره:
دوره 9، شماره 32، تابستان 1397، صفحه 1-220
1
پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه
صفحه
1-14
ایمان پارسایی؛ اسماعیل سعدی پور؛ فریبرز درتاج؛ حسن اسدزاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(506 K)
2
بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی
صفحه
15-24
کورش محمدی؛ رامانا شهبازفر
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(628 K)
3
بررسی علل طلاق به شیوه تحلیل روایی در شهرستان یزد و طراحی آموزش پیش نیازهای زوجیت مبتنی بر علل طلاق با رویکرد یادگیری فعال و با محوریت خانواده، مدرسه و دانش آموز
صفحه
25-40
وحید رضائی؛ محمد حسین فلاح؛ سعید وزیری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(525 K)
4
تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان
صفحه
41-62
سمیه اسماعیلی؛ راضیه شیخ الاسلامی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(660 K)
5
مدل علّی آدابگریزی تحصیلی بر اساس محقپنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی
صفحه
63-82
راضیه شیخ الاسلامی؛ محمد مهدی شیرزادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(685 K)
6
بررسی نقش تعدیلکننده خود شفقتی بر رابطه مشکلات بین فردی و دلزدگی زناشویی در زنان ناسازگار
صفحه
83-96
فاطمه ذاکری؛ محمد رضا صفاریان طوسی؛ حمید نجات
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(791 K)
7
اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان
صفحه
97-108
پروین تاج صدرایی؛ کاترین فکری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(476 K)
8
مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی
صفحه
109-130
مهدی محمدی؛ خاطره محمد جعفری؛ رحمت اله مرزوقی؛ مریم شفیعی؛ فریبا خوسبخت
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(978 K)
9
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم
صفحه
131-148
علی قاسمی؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ مهدی عربزاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(909 K)
10
ارائه مدل ساختاری تسهیم دانش کارکنان؛ ملاحظه نقش ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران)
صفحه
149-160
بهمن سهرابی؛ نیما سلطانی نژاد
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(504 K)
11
مقایسه تأثیر دو مدل آموزشی بریادگیری مهارت های بسکتبال در شرایط رقابتی
صفحه
161-180
رضوان رضوانی اصل؛ مهدی نمازی زاده؛ محمد کاظم واعظ موسوی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(889 K)
12
تدوین الگوی پیشبینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارتهای اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان
صفحه
181-202
سلوی شمس الدینی لری؛ فریده دوکانه ای فرد؛ عبدالله شفیع آبادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(836 K)
13
تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان
صفحه
203-220
محمد مهدی شریعت باقری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(905 K)