آ
-
آتش افروز، عسکر
تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
-
آزادی، شهدخت
بررسی نقش واسطهای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
ا
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامهی انعطافپذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
-
احدی، حسن
اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
-
احدی، حسن
تاثیر برنامههای آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
-
ارشدی، نسرین
اثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
-
اسکندری، حسین
آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
-
اصلانخانی، محمد علی
اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
-
افراسیابی، زری
بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
-
افشاری، رامین
اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
-
امیرتاش، علی محمد
اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
-
امیریان زاده، مژگان
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه ویژگیهای شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
-
انتظاری، فرنوش
مدل علی هوش هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]
-
ایرانبان، سیدجواد
مدل علی هوش هیجانی، عملکرد سازمانی و یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 177-192]
ب
-
بابایی، علی
تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
-
برزگر، مجید
اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
-
بشارت، محمدعلی
نقش واسطهای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روانسازههای ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
-
بشلیده، کیومرث
بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
-
بلیاد، محمدرضا
بررسی نقش واسطهای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
-
بهامین، معصومه
رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
-
بهروزی، ناصر
تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
-
بهزادی پور، ساره
اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشهای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
-
بهمنی، پارسا
اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 205-218]
-
بیتا، فاطمه
ویژگیهای روانسنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
پ
-
پارسامنش، فریبا
اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
-
پرویززاده، عاطفه
ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
ت
-
تقی پور، آذین
بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
ث
-
ثابت، عباس
ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
ج
-
جاویدی، حجت اله
اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
-
جلالی، ایران
تاثیر برنامههای آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
-
جلوداری، آرش
بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
چ
-
چلبیانلو، غلامرضا
نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
ح
-
حسنوند، فضل الله
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیباشناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
-
حسین زئی، عنایت اله
ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
-
حسینی، سید ابراهیم
اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشهای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
-
حسینی، سید ابراهیم
اثر موسیقی درمانی بر پرخاشگری، علایم بیش فعالی و کمبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 41-52]
-
حسینی، سیده اسماء
نقش واسطهای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روانسازههای ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
-
حسینی، سیده مریم
ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
-
حکمی، محمد
اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
خ
-
خرد، معصومه
بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
-
خلعتبری، جواد
ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
-
خلیلی خضر آبادی، مهدیه
نقش واسطهای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روانسازههای ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
د
-
داورپناه، ابو سعید
مطالعة تطبیقی روششناسی فلسفی ارسطو و فارابی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 125-158]
-
درویش ملا، مهدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکلساز از هرزهنگاری (اعتیاد به هرزهنگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
-
دهقان منشادی، ماریه
بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
ر
-
رازقی، سعید
ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
-
رجبی، سوران
رابطهی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایزیافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
-
رجبی، غلامرضا
بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
-
رحیمی، علی
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
-
رسول اف، حسین
اثر هورمون اُکسی توسین بر بهبود رفتارهای کلیشهای د رکودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 29-40]
-
رشید، خسرو
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیباشناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
-
رضا زاده، سید محمد رضا
نقش واسطهای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روانسازههای ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 183-206]
-
رضایی، اذر میدخت
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
ز
-
زارعی، اقبال
بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
س
-
سادات حسنی عطار، شیرین
بررسی نقش میانجی گرانه جهتگیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
-
سامانی، سیامک
ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
-
سپاه منصور، مژگان
نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 101-116]
-
سروقد، سیروس
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
-
سهامی، سوسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 71-86]
-
سهرابی، نادره
مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی برپایه پذیرش و تعهد برتنظیم شناختی هیجان در مبتلایان مصرف کننده مواد محرک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 53-68]
ش
-
شاکرمی، مریم
تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
-
شمسی، فاطمه
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه ویژگیهای شخصیتی با مهارت اجتماعی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-14]
-
شیخ، سعیده
نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
ص
-
صادقی، مسعود
تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
-
صادقی مهر، رضا
بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
-
صرامی، غلامرضا
ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
-
صفی خانی قلی زاده، سیما
اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
-
صمیمی، زبیر
بررسی نقش میانجی گرانه جهتگیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
ط
-
طاهری، ژیلا
تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
-
طهماسبی، مریم
ساخت مقیاس ویژگیهای شخصیت انسان کامل براساس آراء و نظرات علامه محمد تقی جعفری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-122]
ع
-
عابدی، فخرالسادات
نقش واسطهگری خود تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
-
عبدللهی، محمد حسین
ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
-
عبدی، رضا
نقش مدل ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) در دانشجویان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-82]
-
عرب، منصور
بررسی تاثیر ملاقات خانواده بر مقدار اضطراب و کیفیت خواب بیماران دچار سوختگی بستری در بیمارستان قطب الدین شیرازی در سال 1394 [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 193-204]
-
عسگری، مهین
بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
-
علیمرادی، خدیجه
رابطهی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایزیافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
ف
-
فاتحی، امیرعباس
نقش واسطهگری خود تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
-
فتحی، یوسف
ویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
-
فریدونی، صمد
اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
-
فولادچنگ، محبوبه
نقش واسطهگری خود تنظیمی رفتاری در رابطة بین ابعاد کارکرد خانواده و ابراز وجود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 49-70]
ق
-
قاسمی نژاددهکردی، آتوسا
اثر استرس شغلی بر رفتار ضد تولید با میانجیگری عواطف شغلی: مورد مطالعه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-16]
-
قدم پور، عزت الله
تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 159-182]
ک
-
کاظمی شاهاندشتی، سیده صدف
اثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
-
کدیور، پروین
ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
-
کراسکیان، آدیس
اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-52]
-
کهندانی، مهدیه
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامهی انعطافپذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
-
کورش نیا، مریم
رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 253-268]
-
کیامنش، علیرضا
تاثیر برنامههای آموزش خانواده بر تغییرگونه شناسی خانواده براساس الگوی مدور ترکیبی سیستم های خانوادگی و زناشویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 17-28]
گ
-
گاطع زاده، عبدالامیر
آزمون مدل علی افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 123-140]
م
-
ماردپور، علیرضا
اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
-
محمدی، نوراله
ویژگیهای روانسنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 87-104]
-
محمدی نودهی، سمانه
ویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
-
محمودی، آرمین
نیمرخ روانشناختی مادران کودکان عقبمانده ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 116-130]
-
محمودی، آرمین
اثربخشی گروه درمانی فراشناختی ولز بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 89-104]
-
مد احی، محمد ابراهیم
ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
-
مرادی، نزهت الزمان
رابطهی ساختاری بهزیستی معنوی و رضایت زناشویی با نقش واسطه ای هوش هیجانی و تمایزیافتگی خود [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 19-48]
-
مرعشی، سید علی
بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
-
مروتی، ذکراله
ویژگیهای روان سنجی و ساختار عامل تأییدی مقیاس هوش معنوی اسلامیدر دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 141-158]
-
مسیبی، نسترن
اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانهای (CRT) بر بهبود حافظهی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
-
مشهدی، علی
بررسی نقش میانجی گرانه جهتگیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-222]
-
مظفری، محمد
ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 259-278]
-
مکتبی، غلامحسین
تأثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 159-176]
-
مهریار، امیر هوشنگ
اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 223-236]
-
میرمهدی، سید رضا
اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانهای (CRT) بر بهبود حافظهی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 105-124]
ن
-
نادری نوبندگانی، زهرا
بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-252]
-
ناهیدپور، فرزانه
بررسی نقش واسطهای تمایزیافتگی در ارتباط میان افسردگی و رضایت زناشویی زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 109-126]
-
نظیری، قاسم
بررسی اثر بخشی استعاره درمانی و بخشش درمانی بر ابعاد سازگاری پس از طلاق زنان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 29-48]
-
نعامی، عبدالزهرا
اثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
-
نعامی، عبدالزهرا
بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
-
نیسی، عبدالکاظم
اثر تعارض کار-خانواده و غنیسازی کار-خانواده بر قصد ترک شغل و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای تعادل کار-زندگی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-108]
-
نیکپور، روشنک
ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 71-88]
-
نیک منش، زهرا
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس استفاده مشکلساز از هرزهنگاری (اعتیاد به هرزهنگاری) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 49-63]
ه
-
هاشمی، سید اسماعیل
بررسی اثربخشی آموزش تجدید قوا بر تجارب بهبودی کارکنان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 89-100]
-
هاشمی، علیرضا
ارائه مدل معادلات ساختاری متغیرهای روانشناختی موثر بر کاهش سکوت سازمانی [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-18]
-
هنرپروران، نازنین
اثر بخشی رویکرد تلفیقی ایماگو تراپی و رابطه با ابژه بر کنترل عواطف زوجین خیانتکار [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 15-28]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش زیباشناسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 69-88]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد